Programy dla Biur


galactica virgoGalactica Virgo - oprogramowanie dla biur nieruchomości


Producent: Galactica Sp. j.
ul. Gajowa 99, 85-717 Bydgoszcz
Tel.: +48 52 552 45 29
kontakt@galactica.pl
http://virgo.galactica.pl/




Galactica Virgo to internetowy system wielu zintegrowanych funkcji, złożonych w jedną całość. Integruje bazę nieruchomości z portalami ogłoszeniowymi, kalendarz z bazą klientów, poczty e-mail z bazą CRM, strony WWW z bazą ofert, może także zintegrować Twoją agencję z innymi i wiele innych cennych funkcji.

Aplikacja wspomgająca pracę biura nieruchomości - baza ofert, wyszukiwarki, kalkulatory, wydruki, powiadomienia e-mail, SMS-y, baza klientów, baza poszukiwań, inteligentny asystent pośrednika, kalendarz, foto edytor do przygotowywania zdjęć, dzienniki zdarzeń, nieruchomości na mapie, użytkownicy , uprawnienia, wielooddziałowość biura, zastępstwa agentów, finanse, raporty, inwestycje i oferty deweloperów, plany nieruchomości, publikacje tekstowe i gazetowe, prezentacje na TV, Czat, moduł dokumentacji, poczta wewnętrzna, poczta e-mail (także na własne domenie), wymiana ofert z innymi agencjami.

Moduł eksportu ofert do portali ogłoszeniowych - aplikacja umożliwia automatyczne wysyłanie ofert nieruchomości do wskazanych portali ogłoszeniowych (obecnie kilkadziesiąt portali w tym CzasZamieszkac.pl). Eksport jest realizowany w 100% automatycznie. Bez jakiejkolwiek dodatkowej pracy oferty są wysyłane, wycofywane i aktualizowane. Eksportowane są informacje aprobowane przez poszczególne portale oraz wybrane zdjęcia.

Zintegrowany serwis internetowy - strona internetowa o charakterze mini-portalu który jest aktualizowany automatycznie. Oferty nieruchomości wraz z bardzo bogatym sposobem prezentacji są automatycznie publikowane na WWW. Serwis posiada bardzo wiele interesujących dla internauty funkcji, takich jak: notatnik interesujących ofert, automatyczne powiadomienia o nowych ofertach, kalkulatory, wielojęzyczność itp. Możliwość integracji własnej domeny. Strona jest w pełni przygotowywana i uruchamiana na serwerze przez Galactica a klient dostarcza tylko kilka podstawowych informacji.



imoIMO

Biuro Obsługi Klienta Warszawa
ul. Pabianicka 26 lok. 2
04-219 Warszawa
tel. +48 (22) 212-88-37
tel. kom. 506-726-874

Biuro Obsługi Klienta Toruń
ul. Zbożowa 180
87-100 Toruń
tel. +48 (56) 475-44-79
tel. kom. 506-726-878


Program IMO wspomaga pracę biur pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, niezależnie od wielkości, poprzez kompleksowe usprawnienie pracy z ofertami nieruchomości i klientami oraz dostarczenie szeregu narzędzi wspomagających zarządzanie biurem, także wielooddziałowym. Program IMO jest częścią kompleksowej oferty dla biur nieruchomości, na którą składają się także strony internetowe indywidualne i szablonowe bazujące na systemie IMOWEBSITE zintegrowane z programem IMO oraz IMOMLS - ogólnopolski system wymiany ofert nieruchomości otwartych i na wyłączność.


Główne zalety programu IMO

- działa przez przeglądarkę internetową, dzięki czemu pośrednik nieruchomości ma dostęp przez Internet do bazy danych własnej agencji w każdym momencie i z dowolnego miejsca, (istnieje możliwość ograniczania dostępu poszczególnym agentom)
- nie wymaga instalowania na komputerze - wystarczy znać adres WWW programu, login i hasło,
- intuicyjność, program jest bardzo prosty w obsłudze, a co za tym idzie zmniejsza się czas potrzebny na wykonywanie podstawowych czynności czy szkolenie nowo przyjętych pracowników,
- rozbudowane możliwości edycji oferty
- eksporty oferty na stronę www i do wszystkich portali branżowych, zgłoszonych przez naszych klientów, obecnie ponad 70 portali z ogłoszeniami dot. nieruchomości w tym CzasZamieszkac.pl, eksporty odbywają się automatycznie poprzez wysłanie z programu wybranych ofert na wybrane portale (możliwość selektywnego wyboru portalu dla każdej oferty, np. eksport tylko na własną stronę www),
- importy bezpośrednich ofert i zapytań od klientów z ogłoszeniami prywatnymi,
- integracja z regionalnymi systemami MLS (w trakcie!)
- moduł CRM i kalendarz wspomagający zarządzanie relacjami z klientami i umawianie spotkań,
- rozbudowana funkcjonalność rynku pierwotnego znacznie usprawniająca wprowadzanie i zarządzanie ofertami dla całej inwestycji
- filie - możliwość wspólnej pracy dowolnej liczby filii danego biura przy pełnym lub ograniczonym dostępie
- dostęp w czasie rzeczywistym do zawsze aktualnych danych dla dowolnej liczby pośredników pracujących w programie, wszystkie zmiany zapisywane w programie i zdarzenia np. wydruki, podgląd oferty, odbywają się w czasie rzeczywistym i są widoczne od razu dla wszystkich pozostałych agentów,
- dodawanie zdjęć bez żadnej ingerencji w ich format, program sam dopasowuje automatycznie rozmiar zdjęcia oraz umożliwia dodawanie znaków wodnych, edycję zdjęć, nakładanie pieczątek (oferta specjalna, 0% prowizji itp.),
- wydruk ofert w różnych układach do umieszczenia np. w witrynie
- funkcjonalne filtry wyszukiwania - filtry: podstawowy i zaawansowany,
- kojarzenia klientów i ofert
- rozbudowane statystyki m.in. statystyki z pracy agentów - raport z działań wykonanych przez pośrednika umożliwiający ocenę jego pracy, statystyki z aktywności danej oferty - kiedy, ile razy, komu pokazywana była oferta, na jakie portale jest wysyłana, czy eksporty zawsze się udają, czy są przestoje po stronie portali,
- uprawnienia, ponad 100 uprawnień daje możliwość stworzenia dowolnej ilości poziomów dostępu do programu oraz dostosowanie programu do pracy każdego biura indywidualnie
- zgodność z wymaganiami GIODO
- wpływ na rozwój programu poprzez system zgłoszeń sugestii - nasz program jest rozwijany na podstawie sugestii od jego użytkowników, istnieje możliwość rozbudowy programu na indywidualne zamówienie (wydruki i inne elementy),
- wsparcie techniczne mailowo i telefonicznie oraz możliwość przeprowadzenia szkoleń zdalnych i w biurze Klienta
- bezpieczeństwo - serwery ulokowane w profesjonalnym centrum danych z 24 godzinną opieką administratorów, codzienne kopie bezpieczeństwa, firewalle, szyfrowanie danych kluczem 256 bitowym i inne zabezpieczenia zgodnie z zaleceniami audytu infrastruktury serwerowej wykonanego przez najlepszych specjalistów w Polsce,
- wymiana wybranych ofert na wyłączność i otwartych z innymi biurami korzystającymi z programu IMO lub innych programów poprzez przyjazny i zautomatyzowany system IMOMLS dostępny z poziomu programu IMO
- TYLKO U NAS WSZYSTKO W CENIE!!! - tylko nasz program ma w jednej cenie wszystkie funkcjonalności, nielimitowaną ilość miejsca na serwerze, bezpłatne eksporty z programu na wszystkie portale i stronę www



mediarenteKOMAKO Makler Nieruchomości

KOMAKO Sp. z o.o.
ul. Mieszka I-go 82/83
71-011 Szczecin
Bezpłatna infolinia: 800 109 509
http://program-dla-nieruchomosci.pl | emakler@komako.pl


Bez względu na wielkość praca biura nieruchomości to działalność wymagająca dynamicznego działania oraz szerokiej wiedzy od pośrednika. Aby obsługiwać procesy komunikacji, nadzorować oferty oraz bezpiecznie i wydajnie zarządzać relacjami z klientem każde biuro potrzebuje nowoczesnej technologii.

Połączenie Państwa profesjonalizmu oraz kilkunastoletniego doświadczenia firmy KOMAKO daję Wam przewagę w postaci programu eMakler. Nasz program jest wynikiem wieloletniej pracy, ciągłego udoskonalania oraz nowoczesnych technologii jakie daje np. Microsoft Silverlight 4.

eMakler nowoczesny i zintegrowany system do obsługi biur nieruchomości, który ?rozumie? Internet. KOMAKO proponuje eMaklera Nieruchomości, który jest:
- Kompletnym programem biura nieruchomości o różnej wielkości
- eMakler Srebrny dla mniejszych biur
- eMakler Złoty - system zarządzania relacjami z Klientem dla większych i dynamicznych biur pośrednictwa
- Zintegrowanym serwisem WWW biura nieruchomości
- Spójną składnicą treści internetowej dla celów marketingowych i organizacyjnych
- Bramą do systemów wymiany ofert- systemów MLS
- Miejscem zarządzania wyróżnieniami ofert na portalach ogłoszeniowych

eMakler jako inteligentna aplikacja jest zaufanym narzędziem w codziennej pracy każdego pośrednika dzięki następującym funkcjom:
- Podział na oferty podażowe: sprzedaży i wynajmu oraz oferty popytowe: kupna i najmu
- Zapewnienie centralnej bazy Klientów
- System CRM
- Wsparcie organizacji i kontroli pracy maklerów poprzez podpowiedzi zadań "do wykonania" oraz nadawanie ról poszczególnym użytkownikom



asariwebasariWEB

Kontakt:
tel. 22 830 72 40
mail: dok@asari.pl
WWW: asari.pl

Oprogramowanie asariWEB to kompleksowe narzędzie do zarządzania pracą biura nieruchomości.

Program asariWEB został stworzony z myślą o ułatwieniu i przyśpieszeniu pracy każdej agencji nieruchomości. Nowoczesna aplikacja asariWEB umożliwia budowanie bazy ofert i klientów, ich automatyczne dopasowywanie oraz eksport ogłoszeń na najpopularniejsze portale oraz zarządzanie korespondencją z klientem, monitorowanie pracy pośredników, planowanie spotkań i rozliczanie agentów.


Program dostępny jest przez przeglądarkę internetową i nie wymaga instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania.


Moduł finansowy

Dzięki jednej aplikacji można prowadzić księgowość i obsługiwać klientów. Użytkownik może też wystawiać faktury i rachunki, automatycznie obliczać prowizje dla pracowników, określać im cele przychodowe, rejestrować płatności oraz transakcje, a wszystko bez potrzeby stosowania dodatkowego oprogramowania.

Moduł raportowy

Moduł finansowy ściśle współpracuje z modułem raportów, który umożliwia użytkownikowi tworzenie zestawień i analiz finansowych oraz monitorowanie wyników pracowników pod względem wygenerowanego zysku, ilości zrealizowanych transakcji, spotkań i pozyskanych ofert.

Kojarzenie ofert i klientów poszukujących

Wystarczy określić preferencję klienta poszukującego, a program sam dopasuje do niego oferty. Dopasowanie można zapisać w formie automatu, który będzie informował użytkownika za każdym razem, gdy w bazie pokaże się ofertą spełniająca jego kryteria.

Responsywna strona WWW

Korzystając z asariWEB otrzymujecie możliwość założenia nowoczesnej, responsywnej strony internetowej, która będzie dostosowywać się do urzadzenia, na którym jest wyświetlana. Dzięki responsywnej stronie WWW ułatwicie klientom dostęp do swoich ofert, a Wasze biuro będzie lepiej pozycjonowane w wyszukiwarce Google.

Kalendarz zadań i spotkań

W ASARI można nie tylko zapisywać terminy zadań i spotkań, ale też współdzielić kalendarz z innymi pracownikami, lepiej organizując swój czas. Można też przypinać zadania pod oferty i klientów.

Pełna historia współpracy z klientem

Z ASARI nic nie umknie Waszej uwadze. Wszystkie zmiany ceny, opisu i ścieżka prowadzenia transakcji są automatycznie rejestrowane w aplikacji. Dzięki temu można prezentować klientowi raporty z obsługi jego nieruchomości i sprawdzać, jak pracuje personel.

Archiwum i szablony dokumentów

W programie można nie tylko przechowywać dokumenty, zdjęcia i filmy. Można także tworzyć własne szablony umów, faktur i wydruków ofert, które będą automatycznie wypełniać się danymi klientów i ofert.

Wyszukiwanie nieruchomości po mapie

W aplikacji asariWEB możecie wskazać obszar na mapie, z którego mają być wyszukane oferty, a te pokażą się w wynikach wyszukiwania. Jest to szczególnie pomocne, gdy nie znamy nazw ulic, a interesują nas nieruchomości z danego regionu.

To tylko niektóre z możliwości oprogramowania ASARI. Skontaktuj się z działem obsługi klienta asari.pl i dowiedz się więcej o ich aplikacji.


Wybierając ASARI zyskujesz:

  • Oprogramowanie, na którym codziennie pracuje ponad 1000 firm.

  • Jasne warunki współpracy i brak konieczności podpisywania umowy- wystarczy akceptacja regulaminu.

  • Możliwość skorzystania z bezpłatnego okresu próbnego.

  • Stale rozwijane oprogramowanie o największej na rynku funkcjonalności.

Napisz do asari.pl i zapytaj o ofertę przygotowaną specjalnie dla Ciebie.




agencja3000Agencja3000


Real Estate Software Sp. z o.o.
ul. Rakowiecka 36 lok. 341, 02-532 Warszawa
tel. (022) 848 40 65, fax. (022) 848 35 17
www.agencja3000.com



Program Agencja3000 został zaprojektowany jako wygodne narzędzie wspomagające codzienne prace biurowe pośredników w obrocie nieruchomościami. Jego łatwość w obsłudze umożliwia bardzo szybkie wyszukanie ofert spełniających ściśle wymagania klienta, oszczędzając przy tym cenny czas, a niezawodność i funkcjonalność powoduje, że praca jest przyjemna i bezstresowa.

Główne korzyści posiadania programu Agencja3000:

- szybki przepływ informacji,
- sprawne zarządzanie pracą agentów i całego biura,
- elastyczność i personalizacja ustawień programu,
- jeszcze szybsze zawieranie transakcji,
- dostęp do bazy ofert bez względu na miejsce pobytu użytkownika programu,
- możliwość pracy w trybie offline, bez połączenia z Internetem,
- oszczędność czasu poprzez automatyczne eksporty ofert do dowolnych serwisów internetowych,
- import ogłoszeń z Banku Ofert (z serwisu oferty.net) oraz zainteresowań przychodzących na maila,
- możliwość współpracy (wymiany ofert) z innymi biurami posiadającym system Agencja3000
- funkcje CRM: wysyłanie maili z programu, planowania zadań, zapisywanie zdarzeń, statystyki, prezentacje ofert,
- zabezpieczenie danych zgodnie ze standardami GIODO
- niezawodna praca w trzech systemach operacyjnych (Windows, Linux, MacOS)