Strona główna
Wnętrza
Tutaj jesteś
Wnętrza Szafki na klucz

Szafki na klucz pomogą zadbać o bezpieczeństwo w zakładzie pracy

Data publikacji 14 lutego 2022

W każdym zakładzie pracy należy zadbać o bezpieczeństwo nie tylko własne oraz pracowników, ale także ewentualnych gości, klientów czy w przypadku przychodni medycznych – pacjentów. W tym celu warto zakupić szafki na klucz, w których przechowywane będą różnego rodzaju leki, klucze bądź innego typu przedmioty, do których dostępu nie powinny mieć osoby trzecie.

Najpopularniejsza szafka na klucz – apteczka

Szafka na klucz, która cieszy się największą popularnością, to apteczka. Nie może jej zabraknąć w żadnym zakładzie pracy, bowiem to właśnie w jej wnętrzu znajdują się produkty, które mogą nam pomóc udzielić pierwszej pomocy przedmedycznej. Szafki na klucz typu apteczka powinny znajdować się w miejscu, do którego dostęp mają wyłącznie osoby upoważnione. Najczęściej mieszczą się one w sekretariacie czy na recepcji. Choć możemy zdecydować się na zakup tradycyjnej apteczki, to jednak o wiele lepszym wyborem będzie szafka na klucz, przede wszystkim dlatego, że zmieścimy w niej o wiele więcej rzeczy i preparatów, które mogą przydać się w razie wypadku bądź gorszego samopoczucia.

Szafki na klucz na portierni

Bardzo ważnym elementem wyposażenia każdej portierni czy recepcji są szafki na klucz, w których przechowywane będą klucze bądź karty wstępu do poszczególnych pomieszczeń w obiekcie. Dostęp do konkretnych kluczy mogą mieć jedynie osoby upoważnione, które w danym pomieszczeniu wykonują swoje obowiązki zawodowe. W niektórych miejscach poszczególne klucze przechowywane są w miejscach niechronionych, co jest błędem. Zwróćmy uwagę, że dzięki szafkom zamykanym na klucz o wiele łatwiej jest kontrolować, kto pobiera konkretny kluczyk i kiedy go oddaje. Portiernia powinna zostać także wyposażona w szafki na klucz ewakuacyjny. W razie potrzeby można zdobyć go bardzo szybko, zbijając szybkę. Tego rodzaju szafka jest niezbędna w każdym obiekcie – zarówno w biurach, jak i w fabrykach, punktach usługowych czy przychodniach medycznych.

Bezpieczeństwo na pierwszym miejscu

W szafkach na klucz możemy przechowywać nie tylko leki, preparaty medyczne, klucze czy karty dostępu, ale także innego rodzaju przedmioty, do których dostęp mogą mieć jedynie zaufane osoby. Jest to niezwykle istotne w kontekście zachowania bezpieczeństwa, bowiem klucze wręczane są jedynie osobom, które zostaną wybrane przez właściciela firmy bądź managera. Dzięki temu zmniejszamy ryzyko kradzieży, i to nie tylko rzeczy materialnych, ale także danych wrażliwych czy poufnych. Ilość kluczy w zestawach różni się od konkretnych szafek, lecz może wynosić od kilku do nawet kilkuset sztuk.

Redakcja czaszamieszkac.pl

Czas na Twój wymarzony dom! Zespół czaszamieszkac.pl to pasjonaci designu, architektury i wszystkiego, co związane z domowym ciepłem. Od inspirujących wnętrz, przez praktyczne porady budowlane, aż po sekrety pięknego ogrodu i najnowsze informacje z rynku nieruchomości – u nas znajdziesz wszystko, co potrzebne, by stworzyć miejsce, które pokochasz.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Jesteś zainteresowany reklamą?

Dekoracja stołu na co dzień – proste pomysły na piękny wystrój